کد و رمز بازي ها - GameCheats
پيام مدير سايت: سلام و خسته نباشيد به بازديد کنندگان و کاربران محترم، به وبسايت ما خوش آمديد اميدوارم که لحظات خوبي را در وبسايت ما سپري کنيد.

                                              

                                                                        دانلود





نويسنده: Mehrdad بازديد: 38693 نظرات:
موضوعات:God Of WarGame Saves ,
برچسب ها: دانلود سیو کامل بازی god of war2 god of war ترینر بازی کد بازی god of war کدهای خدای جنگ2دانلود بازی god of war2 برای pcکدهای گیم شارک بازی god of warخدای جنگ 2 ,

نظرات مطلب

اين نظر توسط: Amir در تاريخ: 1400/8/7/5 ساعت: 9:35 ارسال شده است.

سلام من بازی تا قسمت کینگ بربر رفتم حذف شد الان میخام دوباره بازی کنم ولی حوصله ندارم تا اونجا برم میشه سیوشا دانلود کنم که از اونجا به بعد برم ؟

اين نظر توسط: محمد در تاريخ: 1399/2/4/4 ساعت: 8:57 ارسال شده است.

سلام باتشکر من بازی خدای جنگدو رو خرییدم دوبار ویندوز7 خلاصه سیستمم قویه بازی اجرا میشه ولی وقتی که سوار اسب بالدار میشه گیر میکن تاحالا دوبار بازی رو خریدم بگین مشکل وراه حلش چیه

اين نظر توسط: محمد در تاريخ: 1399/2/3/3 ساعت: 21:01 ارسال شده است.

سلام من ویندوزم7ته2018وقتی سوار اسب بالدار میشه گیر میکنه تاحالا دوبار بازی روخریدم بازم گیر میکنه سیستم قویه لطفا بگین مشکل ازچیه چجوری حل میشه
پاسخ: ایزوی بازیتون مشکل داره نسخه ای ک با زیرنویس فارسیه اینجا گیر نمیکنه اونو تهیه کنید .

اين نظر توسط: Amir در تاريخ: 1398/5/9/3 ساعت: 17:02 ارسال شده است.

چجوری از سیو استفاده کنم

اين نظر توسط: دانیال در تاريخ: 1398/4/4/2 ساعت: 15:38 ارسال شده است.

سلام دوستان
میخوام سیو کنم میگه مموری کارت وجود ندارد،رفتم توی تنظیماتش ک بسازم میگه ویندوز اجازه این کار رو نمی‌ده،شاید چون بازی واس ویندور xp سازگار شده؟؟؟چون ویندوز من ۱۰

اين نظر توسط: benyamin در تاريخ: 1397/12/8/3 ساعت: 11:17 ارسال شده است.

دوستان وقتی سیو رو دانلود میکنید به پوشه بازی خدای جنگتون برید تو پوشه memcards برید و اون دتا فایل سیو هستش اون دو تارو نوشتشو کپی کنید به این دو تا سیوی که دانلود کردید اون نوشته ای که کپی کردی به سیو دانلودتون کپی کنید و بعد اون دو تا سیو که درست کردید به پوشه memcards بریزد و اون دو تا سیو قبلی رو پاک کنید و از سیوتون لذت ببرید:)

اين نظر توسط: سینا در تاريخ: 1397/3/4/5 ساعت: 9:47 ارسال شده است.

باید جیکار تا همه ی مراحل باز بشه

اين نظر توسط: جعفر در تاريخ: 1396/12/28/1 ساعت: 23:09 ارسال شده است.

چگون در بازی خدای جنگ 1و2 درpc ذخیره کنم و هنگام ذخیره کردن میگه no memore card

پاسخ: از تنظیمات مبدل pcsx2 کارت حافظه بسازید .

اين نظر توسط: محمد در تاريخ: 1396/7/9/7 ساعت: 20:22 ارسال شده است.

سلام محل سیو بازی در کامپیوتر کجاست

پاسخ:پوشه memcards

اين نظر توسط: خالد در تاريخ: 1396/7/2/7 ساعت: 19:15 ارسال شده است.

سلام میگم روی کامپیوتر هم کار میکته این سیو؟

پاسخ:بله

نمایش کلیه نظرات

1 - نظرات اسپم و تبليغاتي ارسال نکنيد. ( در غير اين صورت لينک حذف مي شود )
2 - تنها به نظرات کاربران پاسخ داده مي شود.
3 - به نظرات فينگليش و انگليسي پاسخ داده نمي شود، از زبان فارسي استفاده کنيد.
4 - درخواست هاي خود را در انجمن وبسايت مطرح کنيد.
5 - انتقادات و نظرات خود را از طريق فرم تماس با ما ارسال کنيد.

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ما را در گوگل محبوب کنيد